Известие

Collapse
No announcement yet.

Не пали :(

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не пали :(

    В голям филм се вкарах днес,като отидох на работа и оставих колата пред работата,всичко точно и когато реших да си тръгвам привечер,качвам се завъртам и колата не пали върти но не пали.Лошото беше,че на отиване,бързах и карах на резерва веднага си помислих,че бензиновата помпа може да е изгоряла. Сипах 3 литра бензин,защото само такава туба имах след което реших да пробвам,но не пак не запали колата е с лек наклон надоло,като дам на контакт не чувам бензиновата помпа възможно ли е да съм я изгорил или да пробвам да сипя още бензин
    156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

  • #2
    Сипи още да станат поне 10л и разкачи отпред маркучето.Дай контакт и виж ще хвърли ли гориво.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      сипи още бензин
      AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
      http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
      Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
      BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
        В голям филм се вкарах днес,като отидох на работа и оставих колата пред работата,всичко точно и когато реших да си тръгвам привечер,качвам се завъртам и колата не пали върти но не пали.Лошото беше,че на отиване,бързах и карах на резерва веднага си помислих,че бензиновата помпа може да е изгоряла. Сипах 3 литра бензин,защото само такава туба имах след което реших да пробвам,но не пак не запали колата е с лек наклон надоло,като дам на контакт не чувам бензиновата помпа възможно ли е да съм я изгорил или да пробвам да сипя още бензин
        Бензинът я охлажда по принцип. Може и цедката с мръсотия да си я задръстил. Па и само три литра - да беше се върнал поне още един път
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Сипи още, че едно време и аз така се бях филмирал с една лагуна, но след като сложих 10-15 литра и запали.
          ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Бензинът я охлажда по принцип. Може и цедката с мръсотия да си я задръстил. Па и само три литра - да беше се върнал поне още един път
            Благодаря за бързата реакция момци ще пробвам с още бензин Колкото до това,защо само три литра с такива туби разполагах а бензиностанцията беше много далече, докато се върнах часа стана 22:30 с много псувни хванах градския транспорт пффф.Дано да стане с още бензин И тази нощ няма да мога да спя спокойно,заради тази кола.....
            Last edited by JoRiX; d.m.y г., 00:02.
            156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

            Comment


            • #7
              щом е с наклон надолу, ще и трябва още бензин просто, съобразявайте ги тия неща!
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Е добре де, като дадеш контакт, лапмата на инжекжията светва. Като качи бензин - изгасва.
                При тебе какво се случва с тая лампа. Има няма бензин, помпата трябва да се чува.
                По принцип не е много логично да си я изгасил работеща и после да неможе да запали! Дори и на резерва да си я карал, тя резервата далеч не е за 10 км. примерно....
                Според мен имаш друг проблем, особено щом помпата не се чува!

                Огледай си бушони тва онова...
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                  Е добре де, като дадеш контакт, лапмата на инжекжията светва. Като качи бензин - изгасва.
                  При тебе какво се случва с тая лампа. Има няма бензин, помпата трябва да се чува.
                  По принцип не е много логично да си я изгасил работеща и после да неможе да запали! Дори и на резерва да си я карал, тя резервата далеч не е за 10 км. примерно....
                  Според мен имаш друг проблем, особено щом помпата не се чува!

                  Огледай си бушони тва онова...
                  Чекването на системите няма общо с това, подкачва ли се гориво или не.
                  Докото колата е работила е засмуквала гориво, тъй като горивопроводите са били пълни.Като е изгасена и изпусне малко, а горивото е недостатъчно, не може да подкачи.
                  Най-лесно е да почне от горивото, а ако подкачи и пак не пали, тогава ще му мисли.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Е да де, ама чек-а няма нищо общо с качването на горивото. При мен като качи гориво, лампата си изгасва. Ако неможе да качи гориво, лапмата ще остане да свети - нали така. За това питах за нея.
                    А и помпата трябва да се чува... нали работи и се мъчи да качи?

                    П.С: Той да и сипе още бензин де, ще се разбере... ама просто си разсъждавам
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #11
                      Младо и ти карък кат мен,тамън излезеш от един фил и се вкараш у друг сериала.

                      Сипи още бензин и аз така миналата зима,свърши ми бензина на наклон сипах 2 литра и йок,сипах още 10 и на трети опит запали
                      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                      Citroen C2 1,6 Sensodrive

                      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                        Е да де, ама чек-а няма нищо общо с качването на горивото. При мен като качи гориво, лампата си изгасва. Ако неможе да качи гориво, лапмата ще остане да свети - нали така. За това питах за нея.
                        А и помпата трябва да се чува... нали работи и се мъчи да качи?

                        П.С: Той да и сипе още бензин де, ще се разбере... ама просто си разсъждавам
                        Няма такова нещо за лампата и нямаш датчик за налягането на бензина
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Помпата работи няколко секунди на контакт и спира. Ако не я чуваш почти сигурно е, че е затегнала. Обикновено така става като я оставиш без бензин или с малко бензин. Докато караш с малко бензин той се плиска из резервоара и от време на време засмуква въздух, кошничката постепенно се изпразва, помпата загрява и като спреш тя вече пари и има много случай така помпи да затягат след изгасяне.

                          За всеки случаи може да измериш дали стига ток до нея, но от практиката ми за жалост мисля, че е голяма вероятността да си за помпа.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Помпата работи няколко секунди на контакт и спира. Ако не я чуваш почти сигурно е, че е затегнала. Обикновено така става като я оставиш без бензин или с малко бензин. Докато караш с малко бензин той се плиска из резервоара и от време на време засмуква въздух, кошничката постепенно се изпразва, помпата загрява и като спреш тя вече пари и има много случай така помпи да затягат след изгасяне.

                            За всеки случаи може да измериш дали стига ток до нея, но от практиката ми за жалост мисля, че е голяма вероятността да си за помпа.

                            Сега ще отида с десет литровата туба да пробвам надеждата умира последна....В лошия случай ще се наложи репатрак,ако някой има познат с репатрак може да сподели телефон..
                            156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                            Comment


                            • #15
                              Жорикс, какво съм ти казвал, докато беше с тропнал мотор на Румен на крика

                              Какво трябва един истински алфист винаги да има в джоба - 2 билета за градския транспорт

                              А относно репатрака - 0877 / 150-150 , момчето е от форума и е с ник Глигана
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X